-

Jag vet att jag har varit urusel på att blogg. Och det är jag verkligen ledsen för. Men jag har tappat
simslusten eller vad man brukar säga. Har försökt att blogga många gånger men det slutade med att jag stängde av sims och sket i det. Nejmen, tycker man inte att det är kul så är det ju inte kul att blogga heller?! 
 
Men iaf så ska jag åka på semester idag. Och kommer inte tillbaka  på ett tag. (Vi vet inte hur länge vi kommer att stanna där.) 
Men jag kommer att ta med mig min laptop så om jag hinner + orkar kan det komma lite inlägg ibland. (lovar inget)
Så ni vet så har jag tidinställt nedladdningar som dyker upp då o då.

Men nu så kommer Annie att sköta om bloggningen och så. 

Det var typ allt jag skulle säga; Reinhild ♥  
 
 
 
 

Ha det så kul på semestern! :)

Svar: Tack så mycket! :)
holysims.blogg.se




Kom ihåg mig?