2 Nedladdnings Tips + TEST

Minns ni att jag tipsade om 2 par dräkter till de nyfödda barnen?! Det var iaf Quizical Gin som gjorde dem. 
Nu har hon gjort en ny ''Grej'' igen. Men nu blev det 2 st ''Bilar'' till småbarnen. 
 
 
Men hon sa, eller ja, skrev, att man behöver föremålen från Aurora Skies för att det ska fungera. Men sedan efter
stod det en länk. Så jag tryckte på den. Trodde ju att det var till Store. Men icke. 
Jag kom in på den HÄR sidan.
 
Då såg jag att man kunde ladda ner de 2 sakerna som behövdes, Lek hagen och Gåstolen. 
 

Så här kommer det ett test, eller rättare sagt, en mini berättelse. //Reinhild
 
Matthew älskade sin son, Toby väldigt mycket. Toby betydde verkligen allt för Matthew och han ville att
han skulle få en bra uppväxt med massa kärlek. 
Eftersom de inte kände någon i deras nya stad. Bestämde Matthew sig för att investera till leksaker till
Toby. Inte vanliga leksaker, nej nej, utom leksaker som han verkligen lärde sig något utav, en leksakshage och en gåstol.
 
Såfort han såg vad pappa hade köpt till honom. Blev han jätteglad och ville sätta igång direkt. 
Så de gjorde han.
 
 
Toby började med att leka med kul ramen, 
 
Sen övade han sig på att prata, med hjälp av lekhagen. Så att han kunde överraska pappa sedan.
 
Men efter en stund gav han upp och ville testa gåstolen. 
 
Där gick det mycket bättre och tillslut lärde han sig att gå. 
 
Och Matthew var stoltare än förut. 
 
 

Tack än en gång för länkarna! :D precis vad jag vill ha! Har du provat bilarna?

Svar: Det var så lite så. Nej, det har jag inte testat ännu :) Men jag återkommer såfort jag testat dem :D //Reinhild
holysims.blogg.se

Guuud, så bra!! tack så jättemycket för tipset! :D

Svar: Vad bra att du gillar det. Varsågod! :D :) //Reinhild
holysims.blogg.se




Kom ihåg mig?