INFO - Reinhild

Jag heter Reinhild och är 13 år gammal. På fritiden brukar jag umgås med mina vänner och spela tennis. 
Vilket jag tränar 3 ggr i veckan. Jag gillar ju även att spela Sims 3 - såklart. Skulle varit onödigt att vi startade bloggen annars. 
Fast jag bloggar inte själv på denna bloggen utom med min bästa kompis /simsvän - Annie. 
 
 
Jag har spelat sims i ca 4 år. Fast då var de inte seriöst, utom jag hade laddat ner det och spelade typ ingenting utom bara gjorde simmar i CAS sen sket ja i det. Det är nog därför jag tycker att det är roligast att skapa simmar. Fast det är ju självklart kul att spela med. 

De expansionspaketen som jag har är Grundspelet, Leva livet, Husdjur och Årstider. :)
 
 
 
 

Ska bli kul att läsa eran blogg, ska följa direkt! :)

Svar: Tack! ♥
holysims.blogg.se




Kom ihåg mig?