Tävling!!

 
Hej!!!
Nu är det en suprise. Bara för jag känner för att vara snäll, ska jag bygga ett helt hus av mig. 
Reinhild om du vill får du väl tävla.
Tävla gärna!! :) Det tar liksom ingen skada. Skulle du inte gilla huset behöver du ju inte heller använda det m.m.
 
♠ Skriv varför du vill ha huset i kommentarerna i detta inlägget.
♠ Glöm inte E-POST! eller BLOGG!!! Har du inte en e-post eller blogg väljs en annan vinnare. Vi väntar max 3 dagar på svar
♠ Endast ett tävlingsbidrag per person.
♠ Jag väljer vinnare efter MINST 3 st har tävlat.
♠ Om du vinner får du välja tema på huset.
♠ Huset funkar ENDAST i sims 3.
♠ Följs inte reglerna blir du utkastad ur tävlingen och kan alltså inte vinna.
 
 
 
Lycka till!!!
//Annie
Detta huset gjorde jag på en halvtimme. Jag kommer lägga 2-5 timmar beronde på för tema du vill ha! :)
 

Jag har en "grej" som jag håller på med nu, första inlägget kommer upp i morgon. Jo, det är att jag ska göra lite reklam för andra simsbloggar, tex en tävling. Jag undrar vill ni vara med i det inlägget med "reklam" för eran tävling?

Helt okej om ni inte vill! Utan jag undrar bara för skojs skull :)

Svar: Hej Chaos!Vi vill jätte jätte jätte gärna vilja vara med i inlägget!! :)
Skriv gärna en kommentar om du vill att jag ska göra något för dig!
//Annie!
holysims.blogg.se

Vad roligt! :D
Men alla behöver en bild, vilken bild vill ni att jag ska ha med? :) Helst en bild som är stor så det ser bra ut i ett inlägg :)

Svar: Hmm. Ta vilken bild du vill på hela bloggen! ;)
holysims.blogg.se

Går det bra om jag tar denna? http://simstjejerna.blogg.se/category/allmant.html
Alltså själva header? :)

Svar: Ja det går super bra!//Annie
holysims.blogg.se

jag ska ha det för jag är bäst.

jag förstod inte så mycket? vad ska man göra?

Svar: Säga att man är med, antar jag. // Reinhild ♥
holysims.blogg.se




Kom ihåg mig?