PGC - Tonåringar, Snöflingedagen & Massa Kärlek

Jag tänkte att jag ändrar om ''systemet'' / ''settet'' att skriva min PGC på. Det tänkte jag göra eftersom att jag tröttnade på det gamla systemet och att det inte var kul att göra det. Eftersom att man var tvungen att skriva om exakt - Allt. 
Inte nu längre. Nu är det bara lite snuttar och då kommer PGC -n att dyka upp oftare. Ok?! :) 
 
 Tvillingarna Theodo&Leoni växte upp till tonåringar. 
 
Léoni&Teodo tog med sig lilla (eller ja, liten&liten är hon väl inte.) Ambra till staden för att gå på vinterfestivalen.  
De tänkte att de kunde passa på att umgås men att även låta Desirée och Leighton att vara lite för sig själva.
 
Ambra ville bygga en snögubbe och Teodo följde med. Men typiskt Teodo så tog han överallting och Ambra fick bara stå där och titta på. 
 
Léoni däremot gick sin egna lilla väg och tittade runt lite. Hon hade alltid velat att testa på att 
åka skridskor. Men när hon var liten hade inte familjen råd med det. Nu när hon hade tjänat ihop lite egna pengar, gick hon till kiosken och köpte ett par skridskor. Sedan satte hon igång direkt.
 
Medans barnen var borta, umgåddes de och bara njöt av att vara tillsammans. 
 
Jag tror ni vet vad som hände sedan.. hmh? ;)



Kom ihåg mig?