Sims 4

Kolla vad jag hittade när jag var ute och sökte på The Sims 4 Screenshort helt random på google.
Så fick jag upp denna sidan. Klicka HÄR för att komma dit! Jag har även varit inne på andra sidor också jag med samma bilder och sims 4 osv.
Jag översatte texten med google eftersom jag suger verkligen på engelska. Kan be Reinhild göra det sen när hon vaknar. Eheh. Simmarna är inte helt klara en.
 
Sims bekräftades vara mer Simulerad än någonsin tidigare.

Nya Sims - Skapa och kontroll över mer smartare, mer relatera och känslomässigt rika Sims.
Intelligens - Dina simmar flyttar och agera mer naturligt än någonsin tidigare, från multitasking att uttrycka sina känslor genom det sätt de gå. Välj personligheter dina simmar väljer sina ambitioner, och utforska djupet av sina livslånga mål genom dina simmars tankar, sociala färdigheter, karriärer, och minnen.
Känslomässigt djup - För första gången, Sims känna och uttrycka känslor. Dina simmar kan uppleva ett varierat utbud och djup av känslotillstånd och påverkas genom andra simmar, handlingar, händelser, minnen, eller ens av kläder och föremål som du väljer. Känslor ger dig mer valfrihet genom att ge dig möjlighet att skapa rikare historier med ännu fler möjligheter.
Nya kreativa verktyg - Skapa en sim och bygga är mer kraftfull, intuitiv och kul än någonsin tidigare. Du har friheten att skulptera simmar med taktil precision. Enkelt konstruera ditt drömboende med alla nya rum-baserade byggläget.
Levande stadsdelar - Välj bland briljant och mångsidig Föremål på dina simmar att leva i. Vivid grafik föra din sims hem till liv.
Rika belöningar - Tjäna nya föremål, kläder, och drag genom att fylla händelser, upptäcka samlarobjekt, och låsa framgångar.
Dela dina skapelser - Dela dina simmars hushåll med dina vänner och samhället. Hämta Gemenskapen skapelser för en helt ny look.

The Sims 4 was announced back in May as a “single-player, offline experience”, but beyond that we know little else.

(Källa ifrån: Tim [email protected] )

 

Vad tycker ni? Ska det bli spännande? :)


Annie

 

 

 




Kom ihåg mig?