Update + Nedladdnings tips

Tjääna! Är på ett hotell just nu. Och som ni kan gissa, har vi Wifi där. 
Men jag har inte direkt lust att sätta igång mitt sims. Nu när man kan göra andra saker som att bada + shoppa. 
Men jag ska inte låta Annie göra allt jobb med bloggen utom jag ska försöka göra inlägg. Helst då man inte 
behöver starta sims-et för att kunna göra de. Några tips? :)
 
Här kommer iaf ett nedladdnings tips:
 
 
Tryck på bilden för att komma till sidan
 
Nedladdnings tipset idag är Painters Overall Dress. Det är somsagt en klänning. Ingen vanlig klänning dock. 
Eller man kan ha det till det om man vill. Fast klänningen är tänkt som en ''målarkittel'' som ni hör på namnet. 
Enkel och snygg och bra på bilder. 
 
Klänningen är gjord av: Nygirlsims3 och bilderna tillhör henne. 



Kom ihåg mig?