Info - Annie

Hej!
Jag heter då Annie och är 13 vintrar.
På min tråk fritid dansar jag balett en gång i månaden och spelar tennis 2 grr i veckan. Är också ganska ofta med knasiga Reinhild.
 
Jag har spelat sims sedan 2006/2007 någon gång. Min kusin visade mig The sims. Jag älskade simset. Jag lånade simset 2006/2007 och har fortfarande inte lämnat tillbaka simset och spelar det aldrig.. </3
Sedan ville jag att pappa skulle köpa The sims. Men pappa köpte fel.. och köpte sims 2. Men det var bra det. Jag fasnade vid det. Sedan har det bara blivit mer och mer. 
Just nu spelar jag bara sims 3 och sims medeltiden.
Jag har  ~Sims 3 grundspel ~ Sims 3 Drömjobb ~ Sims 3 Kvällsnöje ~ Sims 3 Leva livet ~ Sims 3 Rampljuset ~ Husdjur ~ Sims Medeltiden ~ Sims medeltiden Adel och Pirater ~
 
 
 



Kom ihåg mig?