Kritik mot CDON

Måste bara säga detta.
 
Detta året i våras köpte jag sims medeltiden.
Jag gick in på sidan. Sökte på sims medeltiden. Då fick jag upp sims medeltiden Pirater & Adel. Jag som inte hade någon som helst aning om att det var ett expansions paket köpte ju detta. Jag kollade såklart på framsidan på skivan för att se så det var orginalet. Då hade de ju förstås tagit bort den texten.
Men iallafall. Jag fick hem det två dagar senare.
Jag började installera det. Men icke då. Du måste ha sims medeltiden för att kunna spela.
Alltså, harregud. Vad arg jag blev. Jaha. Kollade på framsidan i den lilla rutan stod det förståss att det behövs sims medeltiden för att kunna spelas. Gick igen in på sidan för att kolla om det stod någonstanns. Men icke då.
Jaha. Då fick jag köpa ett TILL sims. Tror detta blev ca 175 kr tillsammans.
 
Fy för CDON som inte skriver vilket sims man behöver och tagit bort texten på paketet på bilden!!!
 
 
//Annie



Kom ihåg mig?